Uw kind aanmelden voor de basisschool, hoe gaat dat?

Wanneer uw kind 3 jaar oud is, mag u uw kind inschrijven op de basisschool. Voorafgaand aan de inschrijving laten wij u graag eerst onze school zien. Rondleidingen en kennismakingsgesprekken plannen wij in wanneer uw kind tussen de 2 en 3 jaar oud is. Tijdens een rondleiding en een kennismakingsgesprek is er voldoende gelegenheid om u meer te vertellen over de Groen van Prinstererschool en het beantwoorden van uw vragen.  Wanneer u na de kennismaking overweegt uw kind bij ons op school in te schrijven, kunt u dit al wel kenbaar maken door het aanmeldformulier in te vullen.

Bent u nieuwsgierig geworden naar onze school? Neem vrijblijvend contact met ons op door het kennismakingsformulier in te vullen of stuur een mailtje naar info@groenvanprinstererschool.nl om een afspraak te maken.

Wilt u uw kind aanmelden op onze school? Het aanmeldformulier is te vinden onder downloads.