Team

Op de Groen van Prinstererschool werken 22 teamleden. De samenstelling van het team is gemĂȘleerd. Zo zijn er binnen de school startende leerkrachten en leerkrachten met al veel ervaring, veel juffen en ook een aantal meesters en begeleiden wij ieder jaar meerdere studenten van de Pabo.

De meeste teamleden op de Groen van Prinstererschool zijn groepsleerkrachten. In veel groepen zijn twee leerkrachten werkzaam die ieder bepaalde dagen of dagdelen voor hun rekening nemen. Vanzelfsprekend zijn de leerkrachten verantwoordelijk voor de groep. Zij zijn de spil waarom het in een schooljaar draait voor uw kind. Zij dragen de zorg voor het welzijn van de kinderen en voor het bereiken van de doelen. Ook als blijkt dat een kind speciale begeleiding in de klas nodig heeft, zijn zij voor u, zeker in eerste instantie, het aanspreekpunt.

Tevens zijn er een meerdere teamleden binnen de school met een specifieke taak. U kunt hierbij denken aan; Intern begeleider (IB), Remedial teacher (RT), Prisma-groep leerkracht, ICT, coaches, leraarondersteuners en een vakleerkracht voor bewegingsonderwijs.